jms88 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Telenor Ccnnection Centre er et program som lar deg vise statusen til telenor, få varsler om evt. feil på systemet osv. Problemet mitt er at jeg bestilte Telenor ADSL lenge før de begynte å levere Connection Centre med ADSL. Lurer på om noen vet et sted man kan laste det ned? evt. om noen gidder å sende meg installasjonsfilen... den ligger på ADSL cden (står det på Online.no) Av en eller annen merkelig grunn har ikke telenor lagt ut en nedlastbar versjon av dette Hvis noen har instalasjonsfilen så si ifra ! så skal jeg legge ut mailen min (legger den ikke ut før jeg vet at noen har filen) Takker for svar
riktig Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg anbefaler deg å kontakte Telenor og spørre om du kan få den programvaren. Regner med at de kan sende en CD.
So|o Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 De sender en gratis CD hvis du ringer de. Er ikke sikkert at Connection Centre støtter ditt modem hvis du har den gamle typen.
riktig Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Den støtter hvertfall Thomson Speedtouch 510i router, så det er ikke sikkert det fungerer med Topcom-modemene de leverer. Spør Telenor, de vet det sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå