Gå til innhold

Problemer med å starte X||| eller 13

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg har lagt inn spillet og skal prøve å starte det, så putter jeg inn CD1, da kommer det Insert a 13 Cd. Putter inn en annen, meldinga går bort, men det står bare en middels stor firkant på skermen med 13 logoen og logoene til hvem som har vært med i laget den. Cd stopper å jobbe og alt er rolig.

Har noen hatt lignenede problem? Hva skal jeg gjøre?

Er desperat. :eek:

PS: Har prøvd med patch også, det samme skjedde. Det var patch 1.01. Den eneste jeg fant på nettet.

Endret av The_dark_lord
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den står der i evig tid altså?

I og med at spillet er bygget på Unreal-motoren så må du kanskje venne deg til en litt

lang ventetid ved lasting av spillet. Det er så å si ganske vanlig for alle spill / applikasjoner

som er bygget på Unreal-motoren.

Skrevet

Ja, men hvor lenge må jeg vente da, er det sånn hver gang jeg skal starte opp?

Og maskina driver ikke å jobber eller noen ting, den bare stopper og arbeide, akkuratt som om den ikke driver med noe.

Kan det vere et annet problem som noen veit om?

Skrevet

Hvor lenge du venter avhenger ofte av flere faktorer, blant annet maskinvare og

prosesser som kjører i bakgrunnen. Ellers så må du vente så lenge for hver eneste

gang du starter spillet.

Skrevet

Ja, men jeg driver med ikke noe i bakgrunnen, jeg lukker alle programmer. Dataen jobber litt når jeg starter det opp, loeade greia kommer, men ingenting skjer. Er det ingen som vet hva som er problemet?!?

Skrevet
CD3 er game cd'en. Putt den i, og spillet skal starte.... :)

Var så frustrert nå at jeg lånte den bort til broren min, han går på inenat skole. Så jeg får vel vente til han kommer hjem. Men jeg sverger på at jeg prøvde den før, og da virke det ikke.

Har noen en annen løsning i tilfelle denne ikke virker?

Skrevet

Sorry! Det er CD2 som er game cd'en. Det er i hvertfall den eneste CD'en jeg får startet opp XIII med. Hvis det ikke funker, kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...