siemensboy Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hello! Jeg sliter litt på morrowind! Derfor lurte jeg på om noen vet om koder til morrowind! Gi meg link hvis du vet om noen koder Sitter fast og vil helst bare ha en udødelighets kode!
Dʋgɢtung Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Det som er saken er UESP! Der finner du absolutt alt du noen gang vil trenge av informasjon, koder og andre tips til hele The Elder Scrolls-serien!
Shicca Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Sitter fast og vil helst bare ha en udødelighets kode! Udødelighetskode... Javel. Virker kun på PC-versjon: Trykk ned Toggle Consol Key (standard: | ) Altså knappen med paragraftegn (§)rett under ESC. tgm tgm = ToggleGodMode Den "toggler", dvs, skriver du det en gang, slår den seg på, en gang til skrur den av. osv..
assassin Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 (endret) Det er veldig handy å bruke teleporteringskoden.... Du åpner consollen, skriver "coc (og den byen du vil til)" f.eks coc balmora Hvis du skal til en by med mellomrom i navnet må du gjøre slik... coc "odai plateau" Så kan du jukse med skillene dine ved å åpne consollen igjen og skriver følgende. setattribute 100 eller Setstrenght 75 du kan også skaffe deg den itemen du har lyst på ved å gjøre slik additem "Nordic silver ringmail" Endret 6. desember 2004 av assassin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå