Gå til innhold

På tide å gå vekk fra palm?


benlen

Anbefalte innlegg

Fikk min første palm for ca 6 år siden. Palm V. Nå har jeg en Tungsten T.

 

Nå lurer jeg på om det er på tide å gå over til PocketPC. Grunnen er hovedsakelig hardware. Jeg synes PalmOne bygynner å ligge litt for langt bak.

Så nå har jeg kikket på den "nye" LOOX 720. Den er jo kjempe flott.

 

Er det noen tidligere Palm bruker som nå har flyttet over til PPC og har noen erfaringer å dele med meg?

 

Det hjelper heller ikke med ryktene om at PalmOne muligen skal gå over til Windows mobile. skulle ønske det var omvendt. At vi kunne se noen av de flotte PPC'ene med PalmOS(6?).

 

Vet ikke om PalmOS er nok til at jeg bør holde meg til PalmOne. TT5 var jo en stor skuffelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg går hvertfall ikke bort fra palm med det første!

Min Palm Tungsten W er på mage måter ett stort irritasjons moment som mobiltelefon, men til å planlegge og holde orden på dagen så er den helt genial.

Ønsker å selge den snart for å skaffe meg en PalmOne Treo 600 eller 650.

 

Trodde først at det skulle bli "fomlete" med lite tastatur, men neida, er blitt helt avhengig jeg. ..Skjønner foresten ikke hvordan folk klarer seg så godt uten "tuch screen".

 

Ellers om PalmOne går over til annet OS, så regner jeg det som selvmord. Tror ikke Palm brukerene vil tilgi dem for det.

 

Ellers. Ta en litt bedre titt på spesifikasjonene til PalmOne Treo 600 og 650, så blir du nok fristet til å lete litt lenger nede i lommeboka tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...