PcT Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 når open beta kommer ut vil det være mulig å laste den ned uten å betale?
Dʋgɢtung Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jepp. Beta betyr jo at den ikke er ferdig, og jeg tviler sterkt på at de vil ta betalt for at folk tester produktet dems.
ahdrage Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Open beta er gratis ja.. Den starter mandag om jeg ikke tar mye feil.. Det er final stress beta nå... Den kan du være med på, men da må du subscripe på fileplanet, koster vel deg enn 70kr. Men da får du tilgang til mye annet også.. fks matrix online betaen..
PcT Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Hvor kan man laste den ned på mandag i tilfelle da?
Jan Åge Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hvor kan man laste den ned på mandag i tilfelle da? Fra Fileplanet eller fra den offisielle siden.
Omar Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Det er ikke vits i å melde seg på stresstesten nå. Det er kun noen får dager igjen, og i tilleg koster det jo 120 spenn. Vent heller på open beta!
Nixration Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 hmm.. så vi kan spille på nord amerikanske servere altså? Jeg tenkte jeg skulle bestille spille nå, siden det kommer ut 23 november.. men er det noen vist? får jeg spilt på amerikanske servere?
ahdrage Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Hvis du går gjennom en amerikansk proxy går det sikkert... Men hvorfor ikke vente på europeiske versjonen? Blir sikkert bedre ping og..
Nixration Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Fordi det er år og dag til:( Det gidder jeg ikke å vente på! uansett så kommer det sikkert ikke til å lægge.... eller?
ahdrage Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 kommer jo vel helt ann på hva linje du har.. Det er jo ikke år og dag til.. Det er beta nå, så lanseres det i usa 23 nov.. Forhåndsbestilling for europa 26 nov.. + at du da er garantert plass i final europaen beta.. Og da er det ikke lenge etter at spillet kommer til europa.. Jeg foretrekker europeiske servere iallfall
icarus1983 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Fileplanet konten koster i underkant av 100,- om jeg ikke tar mye feil. Du får plass i stress test. Ja, den er snart ferdig, men du er samtidig sikkret plass i Open Beta, samt at du får beholde din character fra stress inn i OB, slik jeg har forstått det. Angående ping. De som har spilt mmorpg's før vet at ping ikke har så mye å si. Har selv spilt SWG i ett år på en US server ( Eclipse ), med 150-200 ms ping uten at det har påvirket spillet nevneverdig. Server lag er selvfølgelig noe helt annet, at hardware ikke takler antall spillere. Noe som kan skje om mange fra Europa hiver seg på US dedikerte servere. Vet ikke hvordan blizzard skal gjennomføre restriksjonene sine. Kommer helt sikkert til å sjekke adressen på credit kort osv for betaling. Kansje sjekker dem ip/host ved sign-up, noe som kan jobbes rundt ved hjelp av en proxy. Fra beta ser det ikke ut til at dem legger inn sjekk ved pålogging. Klienten kan som tidligere nevnt lastest ned fra fileplanet, men den finnes også tilgjengelig via BT.
icarus1983 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 kommer jo vel helt ann på hva linje du har.. Det er jo ikke år og dag til.. Det er beta nå, så lanseres det i usa 23 nov.. Forhåndsbestilling for europa 26 nov.. + at du da er garantert plass i final europaen beta.. Og da er det ikke lenge etter at spillet kommer til europa.. Jeg foretrekker europeiske servere iallfall vi snakker iallefall 3-4 månder
ahdrage Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 3-4 måneder? Hvor har du det fra? Hvorfor skulle det ta så lang tid når spiller lanseres i usa 23 november?
moesen Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 3-4 måneder? Hvor har du det fra? Hvorfor skulle det ta så lang tid når spiller lanseres i usa 23 november? Fordi det bare er slik, går en stund enda det kommer hit(Europa).
icarus1983 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Er vel sagt noe slikt som at det skal lanseres i Europa i 'vinter'. Da er det mye som tyder på at vi snakker februar / mars. Altså en 3-4 månder.
ahdrage Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Det er synd, må nesten vurdere å kjøpe amerikansk versjon da.....
M@R7!N Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Har lest at europeere ikke faar spille paa amerikanske servere fQr spillet slippes her Men hvis det hjelper aa bytte proxy der ogsaa
PcT Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 :D Elsker meg selv satt opp en proxy nå! måtte en snill fyr som ga meg det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå