Gå til innhold

LiteOn 40x12x48 min nekter å dele ide channel med en harddis


Anbefalte innlegg

Er det noe jeg kan gjøre med det?

 

Har prøvd å ha cd-brenneren både som master og som slave. Men når jeg gjør det, vil ikke brenneren brenne noe som helst, og viser bare første fil/mappe på CD-er...

 

kobler jeg fra harddisken, fungerer alt glimrende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

herregud at du ikke forsto ironien min!

 

Hvordan kan du har en harddisk og en brenner i samme kabel!?!?!!?!?!?!!?

 

Logikken er at brenneren skal får overføring (filer)fra harddisken....

Derfor med samme kabelen vil det oppstå komplikasjoner.. Dette finner du ved tom's hardware

Lenke til kommentar

keithho: Vel, jeg har 3 harddisker, og 1 cd-brenner. Og alt fungerte glimrende med den gamle Teac 4x brenneren min... :b

Og at jeg ikke forstod ironien din - jeg har da ikke svart på innlegget ditt engang!

 

Dessuten har jeg aldri prøvd å brenne fra den harddisken jeg deler ide channel med... For den er for gammel og treig. Men den har sin funksjon!

 

theman: det er en gammel 1gb Maxtor, hvis jeg ikke tar helt feil (sitter ikke med den maskina akkurat nå, så jeg er ikke 100% sikker)

 

[ Denne Melding var redigert av: hbartnes på 2002-05-26 18:48 ]

Lenke til kommentar

Shocking news, everybody: Jeg har kjørt 3 harddisker og 1 cd-brenner, hvor cd-brenneren og ene harddisken har delt kabel, på mitt asus p3v4x hovedkort lenge. Det har fungert ypperlig med den gamle Teac 4x2x32x i Windows me, 2000 og xp.

 

Skal ikke si hva jeg har gjort "feil" for å få det til å fungere. Men det har det altså gjort - helt frem til jeg bytta ut teac-brenneren min med en liteon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...