Omar Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Hei Er World of Warcraft Open Beta gratis? Fungerer det på samme måte som Guild Wars betaen? Eller må man være subscriber på FilePlanet f.eks. Og er det noen som vet når Open Betaen kommer?
cairn Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Open beta kommer (gratis) når Final Stress Test er over. (US). I Europa er det fortsatt Closed Beta, og det er ingen nyheter om hva som kommer når for oss.
Omar Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Men kan ikke jeg joine den Amerikanske Open betaen? Ved hjelp av us proxy når jeg skal registre meg? Eller?
cairn Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Det er vel meningen den er for folk i USA, men det ser ut til at nokså mange europeere, inkludert nordmenn har meldt seg på via Fileplanet. Om det blir like lett direkte i Open Beta gjenstår å se. Fileplanet-abonnenter (edit: som er med i Final stress test) er "garantert" plass i US Open Beta. Endret 4. november 2004 av cairn
Dj Frost Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Tenkte jeg skulle prøve om jeg fikk være med i US stress test å open beta siden jeg nå er subscriber på fileplanet. Skrev inn min norske adresse å det hele! Neste dag kom det en mail som sa jeg var godtatt inn i betaen, så ja alle kan vist være med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå