kojak.exe Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 hvis jeg kjøper/bestiller HL2 og CS cource vis steam feks i dag, får jeg en feit pakke i posten da, omtrent 16. nov, som jeg må betale masse toll og moms på , eller går alt via nedlasing?? blir det gratis og laste ned spill som DoD Source, sli, som i gamle dager, eller må de kjøpes, slik som de vil at vi skal gjøre på Steam?? på forhånd takk for svar .urs
Blib Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Alt går via nedlastning, du betaler ikke skatt, toll eller moms.
A.J Green Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 (endret) Nei DoD er ikke gratis, da må du kjøpe half life silver elle gold. Disse koster henholdsvis 60 og 90 $ + TAX [Dog ingenting på silver pakken ] Endret 3. november 2004 av ericthelord
MrLee Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Disse koster henholdsvis 60 og 90 $ + TAX som i praksis er lik null, ettersom man betaler TAX i det landet man kjøper det fra, d.v.s. norge som ikke har MVA på slike varer (med mindre det er GOLD versjonen du er ute etter...med silver får du tross alt ikke noe tilsendt i posten...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå