el Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hei Ska snart ha lan og trenger ein switch. Er denne bra??? HP_ProCurve_Switch_408.doc
Admin'c Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 hvor stort? hva skal dere? internett? og selvsagt, penger? tenker noen her kan grave opp en hvis du svarer på det
hallgeirl Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Til små/mellomstore private LAN så har jeg hatt veldig gode erfaringer med denne. Den finner automatisk ut om det sitter i en vanlig eller krysset TP og slik også som er veldig praktisk.
el Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 ska brugan til lan. Trur eg vil je enn 500-700 kr. for ein switch.
hellfury Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Veldig glad i 3Com, men har og god erfaring med Cnet.. Hater alt av Billionton...
Den Polse Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Har en 100 Mb full duplex 8 ports fra SMC, utrolig fin, ikke noe installasjon og har aldri vært noe tull med den. Ut ifra min erfaring vil jeg anbefale SMC på det sterkeste.
Instict Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 hvilket type lan? Viss det er "privat" lan hvor alle får plass på en 8porter, så har det ikke så veldig mye å si:) Men viss dere tar penger og skal arrangere større lan, så vil jeg ikke anbefale dere å kjøpe slike "billig" switcher..
Sir_cruz Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hp med livstid garanti Har 3 stk av denne og den er genialt bra ikke noe og klage på , men vis du får det kan du bare sende den inn når du er 80 år gammel uten problem (vis ikke HP har gått konk. ol )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå