Lolert Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 (endret) Hvis jeg lixom låner en GTA SA original disk av kameraten min, så installere den på samme måte.. er det noen regisrtering på nett da? eh... kameraten min forhåndsbestillte fra USA... men, det er pc jeg mener lixom.. San Andreas.. hvet noen om det er registrering på nett, når du skal installere.. Thread'et her er til de som har forhåns bestillt da.. sidfedn det ikke er kommet i norge... Endret 3. november 2004 av Lolert
Caddy Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Installere på en PS2? Tror denne tråden blir stengt btw...
Caddy Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 SA=San Andreas VC=Vice City SA er ikke ute til PC... Når begynnte man å kunne installere spill på en PS2.. ?
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Til PC vil nok SA ha samme type kopieringssperre som VC, altså at du må ha en av CD-ene i spilleren når du skal spille. Uansett, dette er nesten et år frem i tid..
nd4spd Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 SA=San AndreasVC=Vice City SA er ikke ute til PC... Når begynnte man å kunne installere spill på en PS2.. ? jeg vet det, men han kan ha skrevet feil og ment VC til pc, siden han nevner installering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå