DrErling Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Er på utkikk etter et program som gjør det enkelt å lage en rapport-mal som ser pen og oversiktlig ut, og som gjør det enkelt å lagre og organisere rapportene, samt sortere rapporter etter flere forskjellige egenskaper. Noen som har et godt tips? Om rapport-malen må lages i word så er det helt kurrant, men det er mest organiseringen som skaper problemer. Jeg er heller ikke helt inne i å programmere noe slikt selv i excel/word/access eller lignende. DrE
tundra Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 har du prøvd å sjekke på office hjemmesider om det kanskje allerede ligger en mal der som passer ditt behov?
DrErling Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 har du prøvd å sjekke på office hjemmesider om det kanskje allerede ligger en mal der som passer ditt behov? Malen er ikke hovedproblemet. Jeg har laget rapportmal, men problemet er at det ikke blir særlig brukervennlig å åpne malen, skriv inn rapporten, lagre med "et logisk navn", åpne excel, lage en oversikt med peker til rapporten osv... (høres sikkert ulogisk ut, men det er derfor jeg lurer på om det finnes noen gode løsninger for dette) DrE (btw, ser akkurat nå på "LGX Report Studio (demo)" om det er noe jeg kan bruke)
kjeklulf Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Det er ikke helt lett å se hvilke skritt i denne prosessen du ønsker å fjerne eller gjøre enklere. En utdyping av problemet ville hjulpet. Selve skrivingen og navngivningen av rapporten må jo uansett gjøres av brukeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå