anders888 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hei! Jeg har kjøpt meg en tråløsruter men når jeg skulle sette den opp fikk jeg det ikke til, jeg fulgte bruksanvisningen til punkt og prikke. det er en opcom wbrg611tråløsruter.. Håper noen kan hjelpe meg. Jeg gjorde følgene: Jeg gikk inn på tcp/ip egenskapene, der valgte jeg å mota ip automatisk og mota DNS serveradresse automatisk. Så skrev jeg cmd og ipconfig i kjør. Jeg skrev den ip inn i nettleseren da kom dette opp:
B4stian Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 - Hvordan adsl har du? - Hva trenger du hjelp til å sette opp?
dsgf Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hvis du har telenor ADSL uten annen router må du velge PPPoE i femte bilde
dsgf Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 .. og en ting til .. Den wizarden ser jo ikke ut til å sette opp noe som helst av trådløs-egenskapene. Uansett bør du spandere på oss å forklare litt mer hva som er problemene dine..
anders888 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg har adsl fra nextgentel (bravo) Det som er gale er at når jeg trykker på Restart så skjer det ingen ting, men da skal den bli ferdig men den bare står å søker (er bare ? på hastighet) Jeg hadde den ruteren jeg fikk med fra nextgentel. (vist det har noe å si) Endret 3. november 2004 av anders888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå