Gå til innhold

Mulig å drepe med steinblokker i CSS?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Css kan bruke samme fysikken som hl2, men valve har bestemt seg for å ikke bruke det slik at 56kere skal kunne spille. De har byttet ut alle prop_physics med den mye simplere prop_physics_multiplayer. Det er derfor alle klager på at fysikken i css er helt fucka opp. Det går likevel an å bruke vanlig fysikk hvis man laster ned custom mpas, siden de fleste mappere lager mappene med prop_physics. Finnes også en mappack med fiksede orginalmaps.

Hvor er det man laster disse mappackene da?

Er det noen gode/morsomme servere med custom maps med du kan anbefale?

:love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Css kan bruke samme fysikken som hl2, men valve har bestemt seg for å ikke bruke det slik at 56kere skal kunne spille. De har byttet ut alle prop_physics med den mye simplere prop_physics_multiplayer. Det er derfor alle klager på at fysikken i css er helt fucka opp. Det går likevel an å bruke vanlig fysikk hvis man laster ned custom mpas, siden de fleste mappere lager mappene med prop_physics. Finnes også en mappack med fiksede orginalmaps.

56kere? Det er så vidt det lagger med adsl, hvordan kan det være mulig å spille? For ikke snakke om regningen du får.

HAH! Det går utmerket å spille med 56K modem. Spilte med det i ett år da vi ikke kunne få ADSL her enda. Ping på 200 på Norske servere, 300ellers. :tease:

-Det er sant, jeg spilte faktiskt ett år med modem.

(Sa jeg utmerket? Mente helt jævlig...)

-Regninger? Nei de har vi i-ikke sett. :whistle:

EDIT: Drepte leif.

Endret av -Teddy-
Skrevet

HAH! Det går utmerket å spille med 56K modem. Spilte med det i ett år da vi ikke kunne få ADSL her enda. Ping på 200 på Norske servere, 300ellers. :tease:

-Det er sant, jeg spilte faktiskt ett år med modem.

(Sa jeg utmerket? Mente helt jævlig...)

-Regninger? Nei de har vi i-ikke sett. :whistle:

EDIT: Drepte leif.

Nå snakker du om CS 1.6. Vi snakker om CSS. :tease:

Men hvor kan jeg laste ned nye maps!?? (og hvis noen vet hvor man kan spille de også hadde det vært fint)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...