Sjefern Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Css kan bruke samme fysikken som hl2, men valve har bestemt seg for å ikke bruke det slik at 56kere skal kunne spille. De har byttet ut alle prop_physics med den mye simplere prop_physics_multiplayer. Det er derfor alle klager på at fysikken i css er helt fucka opp. Det går likevel an å bruke vanlig fysikk hvis man laster ned custom mpas, siden de fleste mappere lager mappene med prop_physics. Finnes også en mappack med fiksede orginalmaps. Hvor er det man laster disse mappackene da? Er det noen gode/morsomme servere med custom maps med du kan anbefale?
brillan Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg og bola spillte cs:s i dag på de_rats. Kan konstatere at hl2 fysikken er mye bedre en cs:s.
Sjefern Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Hvor laster man ned maps? Steam laster jo ikke ned automatisk lenger!
-Teddy- Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Css kan bruke samme fysikken som hl2, men valve har bestemt seg for å ikke bruke det slik at 56kere skal kunne spille. De har byttet ut alle prop_physics med den mye simplere prop_physics_multiplayer. Det er derfor alle klager på at fysikken i css er helt fucka opp. Det går likevel an å bruke vanlig fysikk hvis man laster ned custom mpas, siden de fleste mappere lager mappene med prop_physics. Finnes også en mappack med fiksede orginalmaps. 56kere? Det er så vidt det lagger med adsl, hvordan kan det være mulig å spille? For ikke snakke om regningen du får. HAH! Det går utmerket å spille med 56K modem. Spilte med det i ett år da vi ikke kunne få ADSL her enda. Ping på 200 på Norske servere, 300ellers. -Det er sant, jeg spilte faktiskt ett år med modem. (Sa jeg utmerket? Mente helt jævlig...) -Regninger? Nei de har vi i-ikke sett. EDIT: Drepte leif. Endret 7. november 2004 av -Teddy-
Sjefern Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 HAH! Det går utmerket å spille med 56K modem. Spilte med det i ett år da vi ikke kunne få ADSL her enda. Ping på 200 på Norske servere, 300ellers. -Det er sant, jeg spilte faktiskt ett år med modem. (Sa jeg utmerket? Mente helt jævlig...) -Regninger? Nei de har vi i-ikke sett. EDIT: Drepte leif. Nå snakker du om CS 1.6. Vi snakker om CSS. Men hvor kan jeg laste ned nye maps!?? (og hvis noen vet hvor man kan spille de også hadde det vært fint)
brillan Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Nå snakker du om CS 1.6. Vi snakker om CSS. Men hvor kan jeg laste ned nye maps!?? (og hvis noen vet hvor man kan spille de også hadde det vært fint) http://www.hl2world.com/bbs/dload.php?acti...oad&file_id=221 <-- cs_assault http://www.hxxl.com/maps/phys_phun_b5.rar <--- Test fysikken!
Sjefern Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Tusen takk eXploid! Nå skal jeg hjem å prøve litt i natt. Blir morro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå