buck_naked Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 (endret) skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette. har prøvd å ta med meg noen OGs å knuse en gjeng for så å be OGsa bli der men...hva vet jeg? hvordan vet jeg hvilke områder jeg har tatt over? ok jeg leste en post nedenfor om dette, men det står at det er farga områder på kartet!? jeg er ikke fargeblind, men jeg ser ikke noen gjeng farger i det hele tatt1 må det trigges fra en mission først? Endret 2. november 2004 av buck_naked
Artistic.Hipster Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette.har prøvd å ta med meg noen OGs å knuse en gjeng for så å be OGsa bli der men...hva vet jeg? hvordan vet jeg hvilke områder jeg har tatt over? ok jeg leste en post nedenfor om dette, men det står at det er farga områder på kartet!? jeg er ikke fargeblind, men jeg ser ikke noen gjeng farger i det hele tatt1 må det trigges fra en mission først? Du må komme til et spessielt mission først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå