Gå til innhold

Sletting av filer, men får ikke mer ledig plass...


lenix

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg har et problem når det kommer til sletting av filer...

Sletter filer over en lav sko, men får ikke mer ledig plass, noe som er litt irriterende når det har passert faretruende fullt med god margin :p

 

Merket dette først i helga da jeg hadde med meg min 250 GB WD eksterndisk hjem og brente et par DVD'r og at det ikke ble mer ledig plass etterhvert som jeg sletta... Det samme er tilfellet nå når jeg har kommet tilbake til hybelen, bortsatt fra at dette også gjelder mine andre harddisker (80 + 120WD)... Selv om jeg flytter over filer blir det ikke mer ledig plass.

 

Win SP1

Norton (antivirus + Internet security)

 

tom papirkurv(slått av), 1600++ filer i norton protected files(slått av) som ikke vil la seg purge, dvs får trykke, men det ingenting skjer.

System restore er slått av for alle diskene

 

håper noen har noen gode forslag :)

 

mvh lenix

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

blacktower: takk for flytting av posten, var litt usikker på hvor jeg skulle plasere den

 

meanbean: som jeg skrev tidligere prøvde jeg dette, men ingenting skjedde... sto fortsatt at jeg hadde 1600++ filer som var klar for "Purge-ing", og jeg prøvde det en del ganger :p

 

men fant løsningen :D

Gode gamle Run -> cmd ble atter en gang løsningen...

rett og slett å gå inn i C:\RECYCLER\NPROTECT>

C:\RECYCLER\NPROTECT\del *.* (loggen forsvinner naturligvis også, men tror ikke det har noen stor betydning)

fjernet slik alle filene som som lå i mappa og atter en gang fikk jeg ledig harddiskplass :w00t:

gjenntok samme prosedyre på alle partisjonene mine og plutselig hadde jeg 30GB ledig :D

 

håper løsningen min kan hjelpe andre, siden jeg har sett flere som har hatt problemet

 

lenix

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...