Aasgaard Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg er veldig usikker på om jeg skal spille PvE eller PvP når spillet går retail. Jeg lurer faktisk på om PvE kommer til å gi den beste balansen. PvP når man vil, raids osv, men en kan også velge å ta det med ro med mobs sammen med venner.. Uansett er dette en meget interessant sak som alle burde lese: http://www.sirlin.net/.blog/2004/10/pvp-in...raft-again.html Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg var sikker på at jeg skulle spille PvP, men etter å ha lest den bloggen er jeg ikke fullt så sikker lenger... Lenke til kommentar
MartinSJ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hyl, jeg vil prøvde WOW :\ Ingen som har noen Idè om hvordan jeg kan skaffe Key ? Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg prøver også å skaffe meg key! Tror vi bare må håpe på at ikke alle som fikk fileplanet key bruker den sånn at de åpner for nye spillere igjen. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 weeeeee jeg har glemt user namet og og får den ikke ut av og skrive mail addressen Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 instalerer wow nå woho snart spille .. Goodbay RYL (et annet mmorpg) Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nå restartet de endelig serverene.. Håper vi blir kvitte laggen nå... Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Er laggen like gale endå? *sitter på jobb* Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg finner ikke test server 20. Hvilken time er den på ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Starte og spille WOW for første gang igår... Så vidt jeg gadd og gå på jobb idag! Lenke til kommentar
Confession Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Har spillt wow i tre dager nå det er helt fantastisk gleder meg til den kommer i butikken en gang i tida. Endret 12. november 2004 av Confession Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg fikk registrert meg og motok key rett før de avlsuttet signups. Har installert det, og nå er det eneste jeg mangler skjermkortet jeg får fra komplett.no i neste uke. Er det noen som vet når betaen avsluttes? Jeg vil gjerne spille det før betaen avsluttes. Lenke til kommentar
MartinSJ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vet ikke, men hvis du finner ut at du ikke rekker det, har du lyst til å gi meg key? For jeg mangler bare key :\ Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vet ikke, men hvis du finner ut at du ikke rekker det, har du lyst til å gi meg key? For jeg mangler bare key :\ Hei du, kan låne min konto. gidder ikke spille. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vet ikke, men hvis du finner ut at du ikke rekker det, har du lyst til å gi meg key? For jeg mangler bare key :\ Hei du, kan låne min konto. gidder ikke spille. jeg vil Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vet ikke, men hvis du finner ut at du ikke rekker det, har du lyst til å gi meg key? For jeg mangler bare key :\ Hei du, kan låne min konto. gidder ikke spille. jeg vil Loeve fikk den sorry Lenke til kommentar
mESA Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vet ikke, men hvis du finner ut at du ikke rekker det, har du lyst til å gi meg key? For jeg mangler bare key :\ Hei du, kan låne min konto. gidder ikke spille. Jeg og mangler, ingen som tilbyr meg en key som jeg kan låne, men jeg vil, jeg vil! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vet ikke, men hvis du finner ut at du ikke rekker det, har du lyst til å gi meg key? For jeg mangler bare key :\ Hei du, kan låne min konto. gidder ikke spille. jeg vil Loeve fikk den sorry Tusen, tusen, tusen takk, Drakir! Keyen min vil ikke virke av noen grunn. Kanskje fordi jeg er registrert på det hvite hus? Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Vet ikke, men hvis du finner ut at du ikke rekker det, har du lyst til å gi meg key? For jeg mangler bare key :\ Hei du, kan låne min konto. gidder ikke spille. jeg vil Loeve fikk den sorry Tusen, tusen, tusen takk, Drakir! Keyen min vil ikke virke av noen grunn. Kanskje fordi jeg er registrert på det hvite hus? Bare hyggelig... sendte login info til deg på pm. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Trenger man cd key? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå