moriendum Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hei jeg leter etter et program som jeg hadde for en stund siden som søkte gjennom harddisken min og fant alle filmer jeg har og satt dem opp i en database hvor programmet sjekket Internet og lastet ned coveret til filmen. Du kunne også spille av filmen fra listen. Problemet er at jeg ikke kan huske hva programmet heter. Er det noen her som, kan hjelpe meg.
geriljajoe Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hei jeg leter etter et program som jeg hadde for en stund siden som søkte gjennom harddisken min og fant alle filmer jeg har og satt dem opp i en database hvor programmet sjekket Internet og lastet ned coveret til filmen. Du kunne også spille av filmen fra listen. Problemet er at jeg ikke kan huske hva programmet heter. Er det noen her som, kan hjelpe meg. Du tenker kanskje på DVD profiler?
moriendum Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Dette lingnet veldig men den jeg hadde støttet også DivX og Svcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå