Espensi Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 Jeg har et problem med brenneren min.. Jeg skal brenne ut en *.bin fil med *.cue filen.. Jeg åpner fireburner, velger *.cue filen, og velger burn. har prøvd med session-, track-, og disk- at once.. FUnker ikke uansett. Feilmeldingen er under.. I nero 5.5.5.1 bare lukker den programmet. ----------------------------------------------------- Thread1: Executing Recording device: SONY CD-RW CRX120E Firmware version: 1.0j Recording method: Disc-at-once 96 (Dao96) Recording Speed: 4x BURN Proof: Disabled //---------------------------------------------------------------------- // Test burning - no data will be written to CD //---------------------------------------------------------------------- Thread1: Setting Write Parameters Thread1: Reading Disc Info Thread1: Start LBA is -12513 Thread1: Processing Lead-in Thread2: Executing Thread2: Write Error @ Sector -11681 Thread2: Sense Error: NO_SENSE (0x00 0x00 0x00) Thread2: Synchronizing Cache Recording complete [ Denne Melding var redigert av: Frodo på 2002-05-23 19:08 ]
Tåkelys Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 Vil anbefale deg å prøve BlindWrite. Er et svært bra program for brenning av iso,bin osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå