Gå til innhold

Noen som har fått svar fra VU om cd key?


Anbefalte innlegg

Når jeg registerte cdkey fikk jeg duplicate cdkey beskjeden. Jeg måte bite i det sure eple å dra ut 3dkortet å ta bilder og styr, fikk sendt det for over 2 uker siden nå og har ikke fått svar ennå. På websidene står det at jeg kan vente meg svar innen 2 uker.

 

Spørsmålet er: er det noen andre som har gjort det samme og venter på svar / eller har fått svar!?

 

Har lyst å spille cs:s! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt. jeg sendte mail til [email protected] - her fikk jeg aldri svar så til slutt ringte usa.

Her fikk jeg til slutt svar etter LAANG venting av en fyr som pratet fælt engelsk. Uansett etter MYE unødvendig forklaring, omtrent HVA halflife2 ER, fant han ut at mail adressen ikke benyttes lenger og at de ikke hadde noe ansvar for dette. Jeg fikk snakke med ansvarlige på stedet, (som snakket enda dårligere engelsk) han gjentok alt det han forrige sa, i tillegg presiserte han hele tiden at halflife 2 ikke var gitt ut enda, derfor fungerte det ikke! Som om jeg ikke visste og forklarte dette til de idiotene!

 

Frustert som jeg var, ringte jeg til ATI i usa med de samme spørsmålene. Her traff jeg en veldig hyggelig samtale med en dame som med en gang forsto hva jeg mente. Hun ville jeg skulle sende til dem til [email protected]

Nå har jeg gjort det og håper spent på svar.

 

Tingen her er jo at på valve sine supportsider står det at man skal henvende seg til [email protected] - og tydeligvis har det funket for mange! ! Hvorfor er ikke det evt da forandret?!

 

Edit: Skulle hilse fra leif skirvesen

Endret av Rash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...