Gå til innhold

Rendering stopper i Pinnacle Studio 9


Anbefalte innlegg

Leste litt lenger bak, et inlegg som det stod om at Pinnacle rendering - altså brenne på DVD, tar lang tid.

 

Jeg har akkurat laget en 55 minutters film, og optimalt så tror jeg det tar, med dårligst kvalitet(3000) ca 5 timer. Men jeg har aldri kommet så langt...

 

 

problemet er at det henger seg på visse punkt. første punkt var en 10 minutter inne i filmen, og da var det noe feil i en overgang, som jeg rettet på. neste feil skjedde lengre uti, 46 minutter, men der finner jeg ikke feilen. Den stopper altså opp og holder på på samme punkt i flere timer i all uendelighet(men så lenge har jeg ikke ventet).

 

Jeg har prøvd kanskje rundt 10 ganger for å prøve fikse feilen på det punktet, uten å måtte slette videon der. holder fortsatt på for å finne ut hva som gjør feilen.

 

Jeg undersøkte videre litt på nett, blant annet foruumene på pinnacles hjemmeider, og det ser ut til at det er en vanlig feil.

 

Jeg tror at løsningen er å finne hvor feilen ligger på det punktet og området rundt punktet der den stopper. Enten det gjelder slette en overgang, fjerne en effekt, eller noe feil i selve videoklippet. Har en del andre løsninger på lager, som jeg skal prøve hvis ikke redigering på 46tte minutt fungerer.

Endret av ThaKladd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...