Gå til innhold

Blog-design, ikke kodet.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Berre musepeikaren var irriterande nok til å forlate sida.

Haha, den gir brutal 14iss CS-clan-wannabe-1337-feeling da.. :!:

Lagringsplass for hjemmeside:

Cameleonskin leier ikke ut webhotel/ serverplass. Dersom du ikke har egen lagrings plass, er dette er en kostnad som kommer i tillegg til utformingen av sidene.

Kvaliteten og prisen på utleie av webhotel/ serverplass kan varierer, avhengig av hvem du leier hos. Prisen på lagringsplass som er levert av norske leverandører kan du få fra ca. kr. 700,- og oppover pr. år.

Ehm, lenge siden du sjekket sist..?

1. Det kommer helt an på hva du skal ha..

2. For 700 i året får du bra webhotell med domene..

:p

vær litt snill da...

det ække lett å være ordblind :ermm::blush:

grei nok at det finnes hostinger som klare å tilbyr lagringsplass til 1 ,- , men hvor stabilt og hvor god er supporten er det der??

Har ikke veldig lyst til å sette sammen noe webhotell i kjeller heller..

Kanskje gjennomsnitlig pris på 700 kroner er litt for mye?

ca. 300-350 kr. til domene og resten til webhotell....

Har ikke sjekket ut hvor nye norid tar i "gebyr" ennå...

:D

Men..

Tilbake til "formen" på siden da! Jeg har ikke fått værken ris eller ros der. (unntagen det med musepekeren da..)

:dontgetit:

Sant som Loomy sier det var litt hast.. jeg har ikke kommet til "ordrettingen" på teksten ennå... Jobber med saken.

Endret av Jandee
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Holder selv på med å bygge min egne hjemmeside. Kjønner godt at det Æ'kke helt lett.. :blush:  se her: CAMELEONSKIN

Kjønn = mann/dame

Skjønn = forståelse.

Og for å vere ærlig, så burde du enten lage om heile den sida, eller slutte å prøve å selge webdesign. Berre musepeikaren var irriterande nok til å forlate sida.

:p:p:p:blush:

Jeg måtte bare studere dialekten din, og det var jammen med ikke lett (for en som er ordblind som meg..). Er det nynorsk eller bokmål??

vere

musepeikaren

irriterande

.. :nei: fysja-meg det var litt unødvendig å pirke på noe sånn.. PEACE?

Skrevet (endret)

Ok for å si en ting. Webdesign er kunst og noe man skal bruke lang tid på. Du burde ihvertfall bruke et par dager på et design.

Les tutorials du kan finne på nettet.

http://www.google.no/search?hl=no&q=photos...tutorials&meta=

Men jeg føler at du egentlig bare er nødt til å lære deg Photoshop og bli kjent med det. Når du først lærer deg å bruke det er det utrolig hvor enkelt det faktisk kan være! Men bruk lang tid og tenk over hva du gjør og hvordan det kan bli best for leseren å lese innholdet, og ikke minst, det må være appelerende!

Endret av raziel014
Skrevet
Ok for å si en ting. Webdesign er kunst og noe man skal bruke lang tid på. Du burde ihvertfall bruke et par dager på et design.

Enig.. derfor er jeg her.. for å lære :thumbup:

liker sånne diskusjoner.

Tilbake til prisen på webhotell og domene..

En hyggelig pressemelding fra norid . Endelig blir det kansje litt rimeligere å kjøpe domener her i norge... :yes:

(Trondheim, 01.10.2004) Fra årsskiftet blir det betydelig billigere å ha domenenavn under .no. Samtidig forenkles prismodellen slik at det blir en flat enhetspris for alle domenenavn.

se her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...