galskapen Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Jeg har oppgradert til et nytt skjermkort til et kort kalt ASUS Radeon 9600XT for ikke så lenge siden, og alt virket fint. Men PCen er nå ustabil og klarer ikke noen andre benchmarks enn 3Dmark2001, noe som ikke er fullt så optimalt å teste med.. Jeg har innstallert allt av nye drivere jeg har klart og DirectX9c ligger inne.. Men det funker tydelig vis ikke.. hva er galt? Kortet er kjøpt hos Komplett demobrukt. hjelp Endret 31. oktober 2004 av galskapen
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Foreslår at du sender kortet inn igjen. Er mange her på forumet som har dårlig erfaring ved kjøp at demobrukte komponenter.
galskapen Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Jeg kan jo prøve å sette inn det gamle igjen og se om det blir stabilt da.. blir det det er saken avgjort....
galskapen Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Nå sitter jeg her på det gamle kortet med akkurat samme problemer... 3Dmark2003 fungerer ikke.. Kan jo nevne at jeg måtte kjøpe en ny harddisk for noen uker siden grunnet en krasj med den andre, og la da inn Windows98 på egenhånd uten mye erfaring.. Innstallert drivere i feil rekkefølge? edit: nå har jeg testet det gamle kortet i 3Dmark2001, og det funker, men ikke noe annet.... Endret 31. oktober 2004 av galskapen
galskapen Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 må nok bare bumpe litt i og med at skolen står for tur i morgen, og dette er et litt vanskelig problem....
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Mere bumping nå vil resultere i at tråden stenges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå