Gå til innhold

driver til IDE kontroller


krage83

Anbefalte innlegg

I sommer kjøpte jeg en dobbel IDE kontroller fra datakjeden i Møllergata (Oslo), prisen var vel 3-400 kroner.

 

Jeg er noe usikker på hvordan merke det er, og her er det problemet mitt kommer inn, jeg har nemmelig nettopp reinnstalert windows 2000, og klarer ikke å finne tak i driverne for kortet :(

 

Finner ikke CD plata eller eska så har dermed en liten case :p

 

På selve kortet står det ikke noe om merke/modell men når maskinen kommer opp står det FastTrak også et nr. som jeg ikke har fått med meg.

 

Noen som har en lur framgangsmåte for å finne ut hvordan kort det er, windows sier bare mass storage controller

 

Tar liksom litt lang tid å laste ned og prøve alle driverne som ligger på sida dems...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I sommer kjøpte jeg en dobbel IDE kontroller fra datakjeden i Møllergata (Oslo), prisen var vel 3-400 kroner.

 

Jeg er noe usikker på hvordan merke det er, og her er det problemet mitt kommer inn, jeg har nemmelig nettopp reinnstalert windows 2000, og klarer ikke å finne tak i driverne for kortet :(

 

Finner ikke CD plata eller eska så har dermed en liten case :p

 

På selve kortet står det ikke noe om merke/modell men når maskinen kommer opp står det FastTrak også et nr. som jeg ikke har fått med meg.

 

Noen som har en lur framgangsmåte for å finne ut hvordan kort det er, windows sier bare mass storage controller

 

Tar liksom litt lang tid å laste ned og prøve alle driverne som ligger på sida dems...

Last ned everest home edition og se hvilken kontroller det er.

Lenke til kommentar
I sommer kjøpte jeg en dobbel IDE kontroller fra datakjeden i Møllergata (Oslo), prisen var vel 3-400 kroner.

 

Jeg er noe usikker på hvordan merke det er, og her er det problemet mitt kommer inn, jeg har nemmelig nettopp reinnstalert windows 2000, og klarer ikke å finne tak i driverne for kortet :(

 

Finner ikke CD plata eller eska så har dermed en liten case :p

 

På selve kortet står det ikke noe om merke/modell men når maskinen kommer opp står det FastTrak også et nr. som jeg ikke har fått med meg.

 

Noen som har en lur framgangsmåte for å finne ut hvordan kort det er, windows sier bare mass storage controller

 

Tar liksom litt lang tid å laste ned og prøve alle driverne som ligger på sida dems...

Last ned everest home edition og se hvilken kontroller det er.

Okey det programmet gir meg følgende info om kortet

Promise FastTrak 376 Serial-ATA/150 IDE RAID Controller

 

Men jeg finner ingen drivere til det på www.promise.com

 

Og de driverne jeg finner med å søke på google etter +"fasttrak 376" +driver +windows

hjelper heller ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...