Gå til innhold

vil denna pc`en egne seg for overklokking?


Anbefalte innlegg

EPoX EP-8RDAE hovedkort for Socket A DDR Demo1 344.88

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Socket A, 512KB cache Barton 45W/1,5V

--------------------------------------------------------------------------------

 

Samsung SpinPoint PL40 40GB IDE ATA/133 450,00

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 512MB 765.01

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Sapphire Radeon 9600PRO Advantage 128MB AGP 865,00

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Noen deler jeg burde bytte ut? Vil helst ikke gå høyere i pris.

Og har dere forslag til noen kabinetter?

Også lurer jeg på hvor god ytelse jeg vil få av å overklokke denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis det er en -m prosessor, er ingenting låst, og du får en genial prosessor å klokke med. har selv en xp 2400-m prosessor som er klokka fra 2Ghz til 2600. Innen helga er over tipper jeg jeg har den på 2.8Ghz. Så lenge kjølinga er i orden er det bare å klokke i vei.

Kjøper du på komplett.no kan jeg anbefale deg å kjøpe Abit Nf7-s V.2 eller NF7 V.2 demobrukt. disse kortene klokker som guder:D, og koster bare 395 eller 495...

Endret av LordOfDeath
Lenke til kommentar

Jeg har epox, og det har en bios som er helt genial til klokking, men jeg har problemer med mitt 8rda3+. Det klikker rett og slett ved klokking...

 

Fikk en jalla floppy error når jeg kom over 2100mhz på en xp3000 (2060 elns orginalt) Da hadde jeg også deaktivert floppy OG tatt ut floppykabelen.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...