Gå til innhold

Kjølere for 940 Opteron. Tips?


TiaZzz

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

 

Jeg har straks hendene på 2x246 Opteron og trenger tips til kjølere som handles inn til denne "riggen". Antar boxed-kjølerene leverer det de trenger, samt at det blir lite klokking på dette, men to boxed-kjølere bråker nok i Delta-klassen. Jeg tenkte å bruke ca. 500 på hver kjøler(altså 1000 totalt), men dette er ingen absolutt grense.

 

Post deres tips, men helst litt seriøst. At Microplex har kjøler Foo inne(som ser schwintøff ut) hjelper meg ikke(sånt leser man jo daglig). Har dere fine tester dere har sett, eller sitter med gode kjølere selv, så gi meg en lyd. Setter stor pris på hjelp!

 

Hovedkortet er dette:

http://tyan.com/products/html/tigerk8w.html

Det er nok grei plass, men Zalman-kjølere får jeg nok ikke plass til. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh. Jeg har sett på den. Stiv pris, men pen ribbe. Jeg tror nok likevel at den er for stor for hovedkortet mitt.

 

Bilde(NB: TIFF. 1,2MB ca.)

ftp://ftp.tyan.com/img_mobo/i_s2875.tif

 

Jeg håper noen har flere tips. Blir litt lei av boxed-kjølerene som nå er installert. Bråker stygt. Ellers takk til deg, notnA. Ser ikke ut som tråden min er veldig populær.

 

Edit: feil bilde, gitt.

Endret av TiaZzz
Lenke til kommentar

hadde jeg vert rik hadde jeg kjøpt hovedkortet med støtte for 4 opteron, 16 ramslots, 4 PCI-X slots + 4x vapochill LightSpeed AC... hadde jeg bare vert rik...

 

Ville kjøpt en kobberkjøler ihvertfall. tviler på at XP-120 er "liten" nok til at det går to på ett hovedkort. finn 2-3 kandidater, finn målene på hvor god plass du har (når du får MoBoet). og kjøp den som passer best og er bedre enn boxed :) kunne være fint med noen bilder ferdig innstallert? *hint, hint*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...