elaus Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 håper her er noen som kan hjelpe meg, hadde et skytespill på en gammel pc, det var et skytespill a la dooom,unreal t. , men uten blod. spillet var demo på en cd fra et datablad. spillet er sikkert 3 år gammelt. alle våpen var softgun/paintball. handlingen var i en spillehall/lasersone,noen som vet navnet på spillet?? tar også mot forslag til skytespilldemoer som man kan spille i lan-nettverk,men uten for mye vold blod.
Irminsûl Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 High Impact Paintball (2000)? Enemy Territory er gratis. Pluss at du kan fjerne blodet, hvis du vil. Prøv www.castlewolfenstein.com eller www.gamespot.com.
Gjest Slettet-10579 Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Heh, noen som husker ROTT, Rise of the Triads?
Bear^ Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Heh, noen som husker ROTT, Rise of the Triads? Bra og gammelt skytespill alla Doom, anbefales den dag i dag
Irminsûl Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Heh, noen som husker ROTT, Rise of the Triads? Haha. Tenkte på RoTT når jeg leste den første posten jeg også. Husker at jeg alltid kvalm av å spille det (for mye blod og nazister, antar jeg).
elaus Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Skrevet 28. oktober 2004 fant spillet, det var NERF ARENA, takk for svar!!
Passasjer Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Nerf arena var det som slo meg da jeg så din øverste post. Fint du fant det, da.
Ol'H Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 tar også mot forslag til skytespilldemoer som man kan spille i lan-nettverk,men uten for mye vold blod. Strenge foreldre? :!: i De fleste spill kan man jo slå av "gore"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå