A.J Green Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg fikk en Dell pc for en stund tilbake. Og Denne fulgte det med ms xp på. I den siste tiden har jeg fundert lenge på om jeg skal anskaffe ny pc, men jeg lurer da på om jeg kan benytte meg av den samme opertivsystem cd'en som jeg fikk med dell pcen, eller om dette vil lage trøbbel for den nye pcen?
am3k Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Så lenge du har installasjonsprogrammet for windows på cden (orginal windows xp cd) skal dette i de fleste tilfeller fungere greit. Om det er en cd av typen recovery cd ol. kan du få problemer
wil Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 nå er det jo slik at den cd`en som fulgte med din Dell pc er en recovery cd mest sannsynlig. dette er en cd som gjenoppretter systemet ditt slik det var når du fikk pc`en din. den cd`en som jeg fikk var iallefall slik at det var en ren installasjon av XP, men jeg slapp å registrere den på nytt. ellers så det helt lik ut som en vanlig Xp installasjon. hvis du da setter denne inni en annen pc blir det vel sånn at du får beskjed om å aktivere Windows innen 30 dager. Lykke til.
A.J Green Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Skrevet 27. oktober 2004 Hmm jeg har aldri måttet registrere meg nei. Skjønner ikke hvorfor denne ikke skal funke på en vanlig pc men, om man oppgraderer pcen liksom, skal det ikke funker med den cd'en? det er litt molbo da.
am3k Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Om du oppgraderer, endre hardware, kan du måtte aktivere windows på nytt. Ikke noe vanskeligere enn det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå