Gå til innhold

SE T610, skurring i mic og høytaler?!


AvIOn

Anbefalte innlegg

Hei der.

 

Jeg har en "gammel" T610 her. Det er jo en god telefon, men har ett LITE problem. Når jeg snakker i den, så skurrer det gjennom hele samtalen. Det er ikke bestandig dette skjer, men noen ganger. Det samme gjelder for de som snakker med meg. De tror jeg er på finnmarksvidda i vill snøstorm..

 

Hva kan være galt og hvor kan jeg evt få den reparert, og hva vil noe slik koste...

 

Takk:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hatt samme problemet 2 ganger faktisk. jeg hadde hatt den en stund med skurring, kom å gikk litt ettersom. så dro jeg en tur inn til oslo å besøkte noen kamerater å fikk levert telefonen på rep. nå har jeg samma problemet igjen.. nå er det omtrent som å snakke i orkan. skal få sendt den inn igjen å få reparert høytaleren.

det koster ikke noe å reparere den så lenge det ikke er påførte skader. nå sitter jeg med den gamle 6310 til fatters.

Lenke til kommentar
jeg hatt samme problemet 2 ganger faktisk. jeg hadde hatt den en stund med skurring, kom å gikk litt ettersom. så dro jeg en tur inn til oslo å besøkte noen kamerater å fikk levert telefonen på rep. nå har jeg samma problemet igjen.. nå er det omtrent som å snakke i orkan. skal få sendt den inn igjen å få reparert høytaleren.

det koster ikke noe å reparere den så lenge det ikke er påførte skader. nå sitter jeg med den gamle 6310 til fatters.

Hvor var du å reparerte den? Og var det en garanti-sak? Fordi garantien min er gått ut.. Men jeg kan jo alltids stikke innom sjappa der jeg kjøpte den da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...