Hagforce Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Hei, hvordan tar man enkelt og greit backup i outlook av alle mapper osv. for å flytte det over på ny maskin. Brukte OExpress før og der var det veldig greit. Prøvde å finne funksjonen, men fant ikke noe fornuftig..... Takker så meget for gode tips!
B4stian Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Når jeg gikk over fra Outlook Express til Outlook fikk jeg spørsmål om jeg ville kopiere over..
bobafett Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Du kan laste ned fra Office Update. Under Outlook er det en update som gjør at du kan ta backup. Vet ikke om dette virker for annet enn Office2003.
Hagforce Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Skrevet 27. oktober 2004 Ja, en får spørsmål om kopiering når en installerer outlook.' men jeg skal ha det over på en annen maskin.
Hagforce Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Skrevet 27. oktober 2004 Ok fant det ut. Kopier pst fila!
Jørgen Sørheim Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg formaterte PC-en min for et par dager siden, jeg forwardet bare alle de gamle mailene mine til meg selv. Så lå det en 10MB stor mail på serveren og ventet til jeg hadde formatert og installert Outlook 2003 på nytt.
j_j Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Ok fant det ut. Kopier pst fila! Hvor ligger denne filen? og fikk du med deg hele greia? kontakter og alle mail i innboxen? jj
Hagforce Skrevet 1. november 2004 Forfatter Skrevet 1. november 2004 Den ligger somregel i : C:\Documents and Settings\"brukernavn"\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook Husk å velge visning av alle filer da disse er skjult.... Ja du får med alt.
j_j Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Den ligger somregel i : C:\Documents and Settings\"brukernavn"\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook Husk å velge visning av alle filer da disse er skjult.... Ja du får med alt. Jeg fant ikke filen, jeg skulle ta backup i win98 men jeg klarte å eksportere det da men når jeg importerer det så skjer det ingenting . Er det noe spes. man må hakke av eller noe sånt når man impoterer? jj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå