Gå til innhold

Console i CS:Source

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpne configen med notepad og legg til denne linja:

bind "F12" "toggleconsole"

Du kan bare skifte ut F12 hvis du vil, grunnen jeg bruker den er fordi jeg ikke får det til å funke med den vanlige tasten som er nedforbi "esc" på tastaturet.

configen din finner du her "X:\derduharcssource\cstrike\cfg\config.cgf

Skrevet

det er forskjellige måter å gjøre det på... jeg hadde det samme problemet, kødda med konfig fil også videre.. men det enkleste er:

gå inn på steam, høyreklikk på CS:S, så går du inn på properties, deretter launch options, og der skal du skrive inn " -console ". ikke bry deg om at det står, this is for advanced users only. skriv in -console, så skal det gå greit :yes:

(da er console der når du starter spillet, det er ingen egen knapp du kan dra den opp og ned med, men du kan bruke ESC) men såpass skjønner du vel! :thumbup:

Skrevet (endret)

Virker fint hos meg. Kan vær du må ta på "enable developer console" i Settings->Keyboard->advanced options :hmm:

prøv det og gi tilbakemelding her ;)

Edit: skriveleif

Endret av Beenie
Skrevet (endret)
Til Beeine. funker det, jeg gjorde noe liknende, men hver gang jeg starter CS:S så går den tilbake til den tasten den var på.. ? :no:  :hmm:

ikke legg den inn i config.cfg fila, denne blir overskrevet i hytt og pine.

Opprett en ny fil som heter "autoexec.cfg", og legg inn alle spesial kommandoer du vil der.. da blir den kjørt hver gang du starter opp CS:S...

andre aktuelle kommandoer å legge inn her er spesielle keybindings, nick, rates, sensitivity, hud_fastswitch osv...

(hvis du binder / eller \ til "+toggleconsole" så skal | knappen fungere...)

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...