=Erlend= Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Korleis får eg fram console i CSS? Eg har valgt enable developer console, men det kjem ingenting allikevel. Håper nokon hjelpa meg.
Never_Ever Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Åpne configen med notepad og legg til denne linja: bind "F12" "toggleconsole" Du kan bare skifte ut F12 hvis du vil, grunnen jeg bruker den er fordi jeg ikke får det til å funke med den vanlige tasten som er nedforbi "esc" på tastaturet. configen din finner du her "X:\derduharcssource\cstrike\cfg\config.cgf
Mellom rom? Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 det er forskjellige måter å gjøre det på... jeg hadde det samme problemet, kødda med konfig fil også videre.. men det enkleste er: gå inn på steam, høyreklikk på CS:S, så går du inn på properties, deretter launch options, og der skal du skrive inn " -console ". ikke bry deg om at det står, this is for advanced users only. skriv in -console, så skal det gå greit (da er console der når du starter spillet, det er ingen egen knapp du kan dra den opp og ned med, men du kan bruke ESC) men såpass skjønner du vel!
Mellom rom? Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Til Beeine. funker det, jeg gjorde noe liknende, men hver gang jeg starter CS:S så går den tilbake til den tasten den var på.. ?
Never_Ever Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Virker fint hos meg. Kan vær du må ta på "enable developer console" i Settings->Keyboard->advanced options prøv det og gi tilbakemelding her Edit: skriveleif Endret 26. oktober 2004 av Beenie
MrLee Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Til Beeine. funker det, jeg gjorde noe liknende, men hver gang jeg starter CS:S så går den tilbake til den tasten den var på.. ? ikke legg den inn i config.cfg fila, denne blir overskrevet i hytt og pine. Opprett en ny fil som heter "autoexec.cfg", og legg inn alle spesial kommandoer du vil der.. da blir den kjørt hver gang du starter opp CS:S... andre aktuelle kommandoer å legge inn her er spesielle keybindings, nick, rates, sensitivity, hud_fastswitch osv... (hvis du binder / eller \ til "+toggleconsole" så skal | knappen fungere...) Endret 26. oktober 2004 av MrLee
MrLee Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 jepp, spesiellt hvis man er så uheldig å lukke console window...da må man nemlig restarte for å få det frem igjen hvis man ikke binder ^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå