Gå til innhold

LAN Party i Buskerud?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
En gang i året arrangeres Izecold Lanparty...

sjekk ut http://www.izecold.tk

Arrangeres i år 10-12 Desember

Kjenner til dette, Robin. Du fortalte meg om det over MSN. :tease: Men det er jo i Asker, på Borgen skole. :ermm:

Jeg har omtrent ikke mulighet til å komme på et LAN-party utenfor Buskerud.

 

Hm.. Om jeg ikke husker feil, var det et Sætre-LAN for en stund siden.

 

 

Drammenshallen ville blitt bra. :w00t:

Lenke til kommentar
kommer jo annpå da hehe men ehm hvis vi sier at hele drammenshallen skulle leies ut i foreksempel ei uke å fylles så hadde vi nok snakka millioner dem som arrangsjerer tjener ikke så mye dem gjør det for det er gøy :p men joa noen som tar mange penger å da seff: men faen drammenshallen hadde virkelig vært pang pang ass:P hehe plasstell tja kan vel nesten sammenlignes med tg tenker jeg:P hehe håper noen som har penger tell legge ut tell lan leser detta å gjør noe med det. det er ikke akkurat så mange lan i drammen lol:P ikke så mye i drammen i det hele tatt lissom lol:P hehe det er jo lissom norges 5.te største by men jeg veit ikke jeg ;)
Lenke til kommentar

Dere som snakker om LAN party i Drammens Hallen hadde vært kult!!

Hvis dere er interisert så kan jeg være behjelpelig event være med som arangør på et slikt arangement i hallen. Jeg jobber med Lyd og Lys til dagelig så har noe peiling på hvordan man skal gå fram for å få til sånne arangementer ... Er dere interisert ta kontakt event via MSN_: [email protected] eller mail [email protected]

 

:cool::thumbup::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...