Gå til innhold

LAN Party i Buskerud?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei hei.

Jeg bare lurte på om det finnes noen "faste" LAN parties her i Buskerud?

Hvis du vet noe om dette, vennligts post navn på partyet og litt informasjon.

Takk.

~Matsuo

En gang i året arrangeres Izecold Lanparty...

sjekk ut http://www.izecold.tk

Arrangeres i år 10-12 Desember

Skrevet

ja veit har sett den jeg å:p men det er jo ehm noen som må gidde å arrangsjere det da hehe;) men ersikker på at hadde det blitt lan i drammen så hadde det tatt helt av!:p (problemet er at vi har fjell haha;) neida lol

Skrevet
En gang i året arrangeres Izecold Lanparty...

sjekk ut http://www.izecold.tk

Arrangeres i år 10-12 Desember

Kjenner til dette, Robin. Du fortalte meg om det over MSN. :tease: Men det er jo i Asker, på Borgen skole. :ermm:

Jeg har omtrent ikke mulighet til å komme på et LAN-party utenfor Buskerud.

Hm.. Om jeg ikke husker feil, var det et Sætre-LAN for en stund siden.

Drammenshallen ville blitt bra. :w00t:

Skrevet
kommer jo annpå da hehe men ehm hvis vi sier at hele drammenshallen skulle leies ut i foreksempel ei uke å fylles så hadde vi nok snakka millioner dem som arrangsjerer tjener ikke så mye dem gjør det for det er gøy :p men joa noen som tar mange penger å da seff: men faen drammenshallen hadde virkelig vært pang pang ass:P hehe plasstell tja kan vel nesten sammenlignes med tg tenker jeg:P hehe håper noen som har penger tell legge ut tell lan leser detta å gjør noe med det. det er ikke akkurat så mange lan i drammen lol:P ikke så mye i drammen i det hele tatt lissom lol:P hehe det er jo lissom norges 5.te største by men jeg veit ikke jeg ;)
Skrevet

pleier noen ganger å væra et lite lan på Lampeland da... like ved kongsberg for dem som ikke veit det... men der er det jo bare plass til 80 stykker da... men det er alltid tøft å spille CS!

Skrevet

Dere som snakker om LAN party i Drammens Hallen hadde vært kult!!

Hvis dere er interisert så kan jeg være behjelpelig event være med som arangør på et slikt arangement i hallen. Jeg jobber med Lyd og Lys til dagelig så har noe peiling på hvordan man skal gå fram for å få til sånne arangementer ... Er dere interisert ta kontakt event via MSN_: [email protected] eller mail [email protected]

:cool::thumbup::dribble:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...