Gå til innhold

Når kommer Nokia 6630?

palandw

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser i prisguiden at den er ventet inn 29.10.04, men hvor holdbare bruker disse datoene å være. Vil den sannsynligvis være i butikkene da?

Og når kommer amobil med test?

Endret av palandw
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere webshoper mente de skulle ha den på lager i uken som var, men sånn gikk det ikke gitt. Komplett var mest abisiøse, og mente de fikk inn første forsendelse allerede 16. oktober! De har nå endret datoen til "Ubekreftet 16. november", som nok er litt mer representativt. De andre webshopene bare flytter datoen litt og litt for hver dag, og later som ingenting... Ren gjetting mener nå jeg!

• 2 uker senere...
Skrevet

ser ut som det drøyer. blir vel TIDLIGST midt i november nå.

Noen som vet ca hva 6630 vil koste med telenor privat+? Vurderer å gå fra Chess til telenor pga den 5kr saken pr dag.

Skrevet

jeg bestilte den på www.best-buy.com med telenor...

hmm.....fikk netopp mail fra en nokiafyr... han forventet den ca 15 Desember her i landet....

men alt før det gjør jo ikke noe!?

dritkjedelig å vente...håper ikke jula går i grus iår også... :dontgetit: ifjor satt jeg nemlig å venta på en E700......

• 2 uker senere...
Skrevet

Nokia 6630 er på lager hos leverandøren, men den blir ikke til salgs før 3G nettet er oppe og går. Telenor har satt 1.des som dato for 3G.

Dette ifølge Telebutikken Strømmen.

Skrevet

6630 Alu Gray Telenor profil Ubekreftet 17.11.2004

6630 Alu Gray Telenor låst Bekreftet 19.11.2004

hentet fra leverandør

ville dog tatt datoene med en klype salt

Skrevet

ja , men altså...jeg har kjøpt og betalt en 6630 med telenor pluss abb... jeg har tatt i bruk telenor og simkortet.

fårstår jeg deg rett når jeg spør: blir mobilen sendt den 19 november til meg da?

er det det du mener?

jeg venter så fælt vettu! men best.buy , der jeg kjøpte den har telefast som leverandør....

Skrevet

Nokia Mobiltelefon 6630Telenor låst Bekreftet 19.11.2004

det er telefast. hvis de får den inn den 19. så blir den sendt ut til forhandlere sånn ca med en gang. og når de har fått den så blir den sendt til deg

Skrevet

og dette betyr hva?

når vil den være i butikkene? ser ingen i prisguiden som har noe bekreftet. Bare ubekreftede datoer, og de er i tillegg laaangt unna :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...