angry_norwegian Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Jeg sliter med å gjennomføre G-spotlight, det oppdraget der du skal hoppe fra bygning til bygning med mc. Jeg klarer første checkpoint, men etter det følger ikke kameraet med videre, så jeg ser ikke hva jeg gjør! utrolig irriterende. Noen som har hatt samme prob?
Keylar Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 (endret) prøvd å skifte kamervinkel ? jeg opplevde aldri noe spesielt problem(som jeg husker) Iaffal. Endret 24. oktober 2004 av Keylar
Black&White Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Hehe! Jeg brukte bare politi ?hellikopteret? Tok meg ca 1 min å fullføre. Mulig sparrowen er bedre!
angry_norwegian Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Skrevet 26. oktober 2004 Kanskje best med helikopter, ja. Hvor finner du sparrowen? Keylar: Ja, har prøvd å skifte kameravinkel, men alt går i slow motion siden det er et unique jump, og det går ikke å skifte vinkel...kjipt! Men vi prøver med helikopter!
Keylar Skrevet 26. oktober 2004 Skrevet 26. oktober 2004 Kanskje best med helikopter, ja. Hvor finner du sparrowen? Keylar: Ja, har prøvd å skifte kameravinkel, men alt går i slow motion siden det er et unique jump, og det går ikke å skifte vinkel...kjipt! Men vi prøver med helikopter! ja, helikopteret får nok jobben gjort mye lettere enn MC'en
angry_norwegian Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Men med helikopteret når man jo ikke de første checkpointene inni bygningen...skal man kjøre sykkel inn dit, løpe ned til snuten, også ta resten? Og er det virkelig ingen blant alle de som leser dette som har gjennomført hele oppdraget med mc?
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg tok hele det oppdraget med MC. Jeg kan ikke huske å ha hatt noen spesielle problemer med kameravinkel... Det første checkpointet er vel det inne i den "tunellen" på den bygningen. Derfra må du bare hoppe på skrå mot venstre for å treffe den neste. Men det er vel uansett ikke noe problem å fly i gjennom den bygningen med helikopter.
Black&White Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Man må bruke sykkelen på det første checkpointet for å starte "the mission" Etter det kan man stikke over til snuten å chuppe helli-chopper'n dems. Men, "The mission" blir artigere hvis man gjør det sånn som utviklerne har ment det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå