Gå til innhold

Gothic II: Få tak i drageblod

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i Chapter 5 i Gothic II, og vet ikke hvordan jeg skal få tak i drageblod slik at jeg kan lage de beste våpnene (Ore Dragon Slayer/Large Ore Dragon Slayer).

Jeg lærte ikke å ta drageblod fra dragene når jeg var i Valley of Mines for å drepe dem, så jeg lurer på om det er noen annen måte å få tak i det på?

I tillegg lurer jeg på hvordan man bruker en King's Sorrel, har den noe effekt, eller er det bare å selge den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du allerede har drept dragene, så tror jeg desverre ikke at du kan få det på en annen måte.

Du kan bruke king's sorrel i forskjellige drikker som kan gi deg pluss til strength, dexterity, mana eller health. Du kan lære disse drikkene av Constantiono og hun der i hula ikke langt unna Onar's gård. For å lage strength potion strenger du forresten også dragonroot. Til dexterity potion trenger du goblin berries. En slik potion gir deg 5 ekstra poeng på enten str eller dex.

Skrevet

Du må ha lært skinnig/hunting hsuker ikke helt hva det het. Så møter du på en fyr i den valleyen som kan lære deg å tappe dragon blood.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...