Cruento Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg er i Chapter 5 i Gothic II, og vet ikke hvordan jeg skal få tak i drageblod slik at jeg kan lage de beste våpnene (Ore Dragon Slayer/Large Ore Dragon Slayer). Jeg lærte ikke å ta drageblod fra dragene når jeg var i Valley of Mines for å drepe dem, så jeg lurer på om det er noen annen måte å få tak i det på? I tillegg lurer jeg på hvordan man bruker en King's Sorrel, har den noe effekt, eller er det bare å selge den?
skabbus Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Hvis du allerede har drept dragene, så tror jeg desverre ikke at du kan få det på en annen måte. Du kan bruke king's sorrel i forskjellige drikker som kan gi deg pluss til strength, dexterity, mana eller health. Du kan lære disse drikkene av Constantiono og hun der i hula ikke langt unna Onar's gård. For å lage strength potion strenger du forresten også dragonroot. Til dexterity potion trenger du goblin berries. En slik potion gir deg 5 ekstra poeng på enten str eller dex.
Thsan Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Du må ha lært skinnig/hunting hsuker ikke helt hva det het. Så møter du på en fyr i den valleyen som kan lære deg å tappe dragon blood.
Gromle Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Kings Sorrel kan man vel bare spise, så får man en liten boost i en attribut. Men for maks effekt kan lage en potion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå