Gå til innhold

Makromester og læremester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ny i swg men har forstått at dette med makroer er viktig....

trenger en god makro til å skifte fra armor til vanlige klær og omvendt.

tar også gjerne imot andre nyttige makroer,samt råd og tips om dette emne.

"rookie is my middle name", så hvis det er noen vennlige sjeler der ute som er villige til å hjelpe meg til jeg blir varm i swg-trøya,ta kontakt.

spiller på europe-farstar og ahazi for øyblikket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
er ny i swg men har forstått at dette med makroer er viktig....

trenger en god makro til å skifte fra armor til vanlige klær og omvendt.

tar også gjerne imot andre nyttige makroer,samt råd og tips om dette emne.

"rookie is my middle name", så hvis det er noen vennlige sjeler der ute som er villige til å hjelpe meg til jeg blir varm i swg-trøya,ta kontakt.

spiller på europe-farstar og ahazi for øyblikket.

Kom til Eclipse, her er vi over 50aktive norske som alltid stiller opp og hjelper.

EDIT: Jeg er ingen "macro mester" og det er ikke veldig viktig med macroer i starten.

Endret av ~Alex~
Skrevet

Tar nå ikke særlig tid å skifte fra armor til klær og omvendt. Har iallefall ikke fått bruk for å lage noen macroer som skifter mellom armor osv..

Skrevet (endret)

Du har jo macroen som gjør at du kan boarde en shuttle rett etter at du har kjøpt billet...

Dette funker kun viss shuttlelen er der.

Macroen er:

/bo trans

legg den til en knapp så går ting veldig fort :thumbup:

Endret av alex503
Skrevet (endret)
/bo trans

Det holder med /bo tr

Dette fungerer ikke like bra etter Patch 9 (tror jeg det var). Det hender man får spørsmål om hvilken shuttle man vil reise med. Man får da ikke opp noe valg. Man kan jo også nevne, om det ikke er selvsigende, at dette kun fungerer om shuttle'n er i havn :p

Endret av AndyG
Skrevet
/bo trans

Det holder med /bo tr

Dette fungerer ikke like bra etter Patch 9 (tror jeg det var). Det hender man får spørsmål om hvilken shuttle man vil reise med. Man får da ikke opp noe valg. Man kan jo også nevne, om det ikke er selvsigende, at dette kun fungerer om shuttle'n er i havn :p

er noen buggs ja...å macroe noe så lite som /bo tr er vel egentlig bare latskap spør du meg, serlig med den buggen som er i systemet.

Tips: vist det kommer opp hvilken shuttle du vil ha, så skriv: /board trans

da funker det, heh

Skrevet (endret)
Tips: vist det kommer opp hvilken shuttle du vil ha, så skriv: /board trans

da funker det, heh

Ah, deilig. Det visste jeg ikke. Er så kjedelig å måtte løpe helt til shuttlen :p

En annen ting som kan være kjekt å ha, er funksjonene mount og dismount i hurtigslot. Det gjør det mye lettere å rømme hvis man trenger det, og man slepper å vente på radial menyen på kjøretøyene. Bare marker sykkelen, løp forbi den, og trykk på mount. Da begynner man automatisk å kjøre i den retningen man løp. Kjekt!

Endret av AndyG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...