Gå til innhold

skal bygge meg maskin


Anbefalte innlegg

hallo

 

som sakt skal jeg bygge meg min maskin, å som dere kan se i den vedlagte filen kan dere se hva jeg hadde tenkt å kjøpe.

 

og som dere ser har jeg tenkt å kjøpe Gainward GeForce 6800GT ultra skjermkortet, så det jeg lurer på om det ville ha vært bedre å kjøpe ATI radion x800 pro å flash det opp til XT istede.

 

å vill 800'ern funke bra med de andre komponentene jeg har valgt på listen min?

data_pcutstyr.no.txt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du vil ta sjansen på å miste garanti på x800 kortet, så er det et bedre valg, personlig hadde jeg aldri modda et kort til noe spes over 2k, og definitiv t ikke når det ikke kan moddes tilbake igjen. da er det kjipt om det ryker

 

mene du kan helt klart velge et bedre hk. msi k8n neo platinum f.eks. eller ta et med 250GB i alle fall, så du får gbit lan

 

ser ikke poenget med en extra dvd spiller når du kjøper en dvd brenner

 

kjøp heller en samsung harddisk om du skal ha en som ikke bråker OG funker, men western digital er best om du takler litt jobbelyd i blant

 

rent bortsett fra det så ser maskina ok ut, kanskje du bør vurdere 500 watt northq'en...og du finner mange fine kabinetter på mircoplex. synes thermaltake ikke er bra nok til en så dyr pc. lian li er bra, men det er jo bare meg da :D

Lenke til kommentar

Pcutstyr.no er har eit noko frynsete rykte her på forumet. Dei er har til tider sin egen tolkning av kjøps lova osv....

 

Pris messig skal du ikkje tape noko på å kjøpe Netshop.no eller komplett.no

 

Men smaken er som baken...

 

Men ta å vurder et MSI Neo 250gb hovedkort. Mekka et sånt forge uke og det var eit konge kort

 

Du kan også vurdere å gå opp til 250gb harddisk

 

Men 400w nortQ skal vere nok det. Byge en lik en men med pingle skjermkort og brukte et Aopen 600b kabinett med den orginale FotonSorce 350w forsyningen

 

Kan forresten anbefales

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...