Gå til innhold

MGS 2: Substance Missions


Doga

Anbefalte innlegg

Jeg ser på meg selv som en meget habil MGS spiller, da jeg har spilt gjennom MGS, MGS 2 og MGS: TTS på extreme og hele MGS Special Missions på PS1. Da Substance kom ut nytt kjøpte jeg det og freste gjennom alle Raiden oppdragene, manglet bare ett oppdrag (grenade lv 5) med Pliskin, det samme med Snake, men der var det noen oppdrag etter granatbana har det i dag vist seg. Frem til nevnte Pliskin/Snake baner gikk det på knappe 25 timer, men jeg slet som **** med de, så jeg har ikke spilt det seriøst på lenge, bare finpusset på noen rekorder her og der, men i kveld fikk jeg det over meg... Klarte de j**** oppdragene etter tre forsøk på hver, og resten av Snake sine Variety oppdrag! Nå mangler bare MGS1 Snake og Snake i smoking, noe som fører til lite søvn i natt er jeg redd, men det er en liten pris å betale!

Vel, nok om meg (faktisk!)

Noen andre her som har slitt mye med det, men greid masse?

Det hadde vært moro om folk postet navnene på oppdragene de hadde mest vansker med.

Generelt alle FPV mode oppdragene var problematiske for meg, men etter noen timer greide jeg plutselig alle på strak arm! Den hårreisende dårlige kontrollen der vil jeg gi mye av skylda, nesten et mirakel at noen kan venne seg til den.

Nevnte Grenade oppdrag. Sier ikke mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser på meg selv som en meget habil MGS spiller, da jeg har spilt gjennom MGS, MGS 2 og MGS: TTS på extreme og hele MGS Special Missions på PS1. Da Substance kom ut nytt kjøpte jeg det og freste gjennom alle Raiden oppdragene, manglet bare ett oppdrag (grenade lv 5) med Pliskin, det samme med Snake, men der var det noen oppdrag etter granatbana har det i dag vist seg. Frem til nevnte Pliskin/Snake baner gikk det på knappe 25 timer, men jeg slet som **** med de, så jeg har ikke spilt det seriøst på lenge, bare finpusset på noen rekorder her og der, men i kveld fikk jeg det over meg... Klarte de j**** oppdragene etter tre forsøk på hver, og resten av Snake sine Variety oppdrag! Nå mangler bare MGS1 Snake og Snake i smoking, noe som fører til lite søvn i natt er jeg redd, men det er en liten pris å betale!

Vel, nok om meg (faktisk!)

Noen andre her som har slitt mye med det, men greid masse?

Det hadde vært moro om folk postet navnene på oppdragene de hadde mest vansker med.

Generelt alle FPV mode oppdragene var problematiske for meg, men etter noen timer greide jeg plutselig alle på strak arm! Den hårreisende dårlige kontrollen der vil jeg gi mye av skylda, nesten et mirakel at noen kan venne seg til den.

Nevnte Grenade oppdrag. Sier ikke mer.

Hvis du vil ha MGS1 sNAKE og alt det der, burde du ta i dvd'en i ps2'en og lagre missonen på discen(Til memory cardet) så får du alle karakterene, men du vil nok slite deg igjennom ting å sånn

Lenke til kommentar
Kanskje han mener at du kan lagre en save fra MGS1 (hvor du har alle karakterene elns) på ps2-mket ditt? Og dermed få alle karakterene fra MGS1 i MGS2:S? :hmm:

Nei, du må spille de missonen på Documents of MGS discen inni substance og lagre missonene(Selv om du ikke har gjort en dritt) og hvis du setter inn MGS:S discen vil du se at Alle karakterene er unlocka(Ikke noe hi tech altså.)

Lenke til kommentar

Skulle bare teste quote funksjonen, kall meg gjerne en krakk (ubrukelig sådan) men har ikke prøvd det før. Da var det gjort, tåpelig kanskje, men håper ikke det blir noe sirkus av den grunn... :blush:

 

Edit: Det var en qoute her, men ikke nå, resten er selvforklarende i teksten over.

Endret av Doga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...