Gå til innhold

headset med mik.!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

joda de er nok gode de, men jeg drar av og til på lan og det er ufatttelig plagsomt å f.eks høre britney spears på anlegget :hrm: så derfor MÅ de være lukkete... så er det nå noen som har noen forslag?? :hmm:

 

hmm.. er mulig det men har ikke så gode erfaringer med trust, de pleier å være litt "plastikk" :p

 

men er disse noe tess?? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SHPC150]link[/url]

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Nå må jeg fortelle dere en liten ting alle sammen. De headsetene dere nevner er ikke lukket.. Skal du ha et lukket headset som faktisk låter bra bør du gå over 1000 lappen. Det er vanskligere og dyrere å lage lukkede konstruksjoner enn åpne, derfor blir de dyrere. Jeg har Sennheiser HD280 Pro, som koster 1200 kr og er et meget godt kjøp. Den har en av de heftigste lydisolasjonene på markedet, (32 db) Fin detaljert diskant, dyp behaglig bass med trøkk i og en generell fin balansert lyd. De går helt rundt ørene og er meget gode å ha på hodet, selv over lang tid. Og selvom du setter disse på hodet(uten at du har lyd i dem) hører du lett en som sier noe og hva han/hun sier når hun/han står noen meter unna deg. Men du merker godt at det demper. Jeg vil anbefale dette settet. Greit, det koster deg 1200 kr, men det er verdt det. Og du slipper å gå lei av det billige headsettet du kjøper.

 

www.hpx.no

 

Den finnes her..

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...