Kerberos Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Hei, Jeg kjøpte for en stund siden ny pc. Jeg så ikke på film i begynnelsen, men ettervert så merket jeg at det kom grønne og gule prikker og "felt" som poppet opp hele tiden når jeg så på film. Når det ikke skjer noe spesielt på filmen, så kommer det flere og flere grønne og gule prikker/felt opp og nesten dekker skjermen. Dette er ikke noe gøy, og det er ikke akkurat så bra å se film når dette skjer. Dette skjer bare ved avspilling av filmer, og så har jeg også merket det litt i den filmen som spiller i menyen på BF1942. Det jeg har prøvd å gjøre er å: bruke en annen skjerm bruke et annet skjermkort formatert C og innstalert nyeste driver til skjermkortet innstalert K-lite codec pack (bruker vlc player) Ingenting av dette har hjulpet , så da må jeg bare spørre her på forumet om noen vil hjelpe meg. Er veldig lei av dette nå, så setter veldig pris på all hjelp! Pc specs: Amd 64 3000+ Asus K8N E-deluxe Ocz premium 1024mb minne Segate 200gb sata ATI radeon 9600pro samsung synchmaster 710T Takker for svar! Fant ikke helt ut hvor dette innlegget passte inn, så jeg postet det her Endret 20. oktober 2004 av Kerberos
Kevlar Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Høres da ut som et kodek problem, prøv å spille de samme filmene i media player med nyeste gordian knot kodek pakken, om du får de samme problemene der!
Kerberos Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Skrevet 21. oktober 2004 Jeg har nå innstalert gordian Knot codec pack men til ingen nytte. Problemet er der fortsatt, så jeg tviler på det har noe med codecs å gjøre. Men hva det er vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå