End-re Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Hei, jeg har Radeon 9800 Pro. Nå plutselig her en dag greier jeg ikke å se på filmer..hører bare lyd...kan hende at noen av instillingene har blitt skiftet på (har en bror) jeg prøvde å fixe det, men uten resultat.. Så HVA HAR SKJEDD???? irr å ikke kunne se filmer, bare høre lyden.
HilRam Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Raskeste måten å fixe dette på, dersom du ikke vil famle rundt i blinde, er å avinstallere driverne og installere dem på nytt igjen.
Globe Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Har du brukt eller bruker du 2 skjermer? Sett den skjermen du vil se film på til primary. Skjedde med meg en gang.
xoop Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Har en kamerat som fikk dette problemet med 4.10 driverne.
Rabagastn Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Det er visst mye problemer med de driverne... Rart det der..alltid skal det komme ett sett drivere som føkker alt og alle, bare for at de skal få bryet med å lage nye som virker skikkelig...
Alph3z Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 tviler sterkt på at det har noe med drivere å gjøre! prøv å last ned nyeste Xvid codec... Feilen er nok det at du mangler video codec xvid får du HER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå