Hotvedt Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 (endret) heisann satt foran pc'n min her en nydelig tirsdag, går for å ta meg noe å drikke.. kommer tilbake; svart bilde på skjermen(vet skjermen og kabelen funker), ingenting ville funke.. blackout! testet skjermkortet i en annen pc, funket fint.. POENG: kan jeg kreve reprasjon på et hk som er 3-4 uker gammelt, siden feilen ikke er min skyld? kjøpte stasen på "Så Lett Data" i Sandefjord.. skal jeg bare levere inn?!? Eller må det leveres til msi norge ellernoe i det retning? takk på forhånd (med forbehold om feilpost.. ) EDIT: prøvd å resette CMOS.. funker ikke.. EDIT2: Kortet Endret 20. oktober 2004 av _ammaZ_
Spyder Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 gå ned på så lett data du så får du garantert byttet det eventuelt testet kortet, de er meget grei å ha med å gjøre men uansett så har du jo garanti på kortet
Hotvedt Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 så det er bare for meg å ta med kortet ned der, så ordnes alt? wee! litt dumt at jeg(evnt) må bytte hk da.. brukte sisste rest av AS5 på cpu nå.. *grr*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå