Thewiz Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 Har fortsatt ikke fått noe mail fra Vavle ennå, men jeg fant en CD-Key som ingen hadde brukt på Steam før, alt gikk helt greit helt til jeg plutselig fikk beskjed om at Steam Team var for opptatt til å behandle meg akuratt da og det sto at jeg skulle prøve om noen minutter. Etter 2 min. så prøvde jeg med den samme CD-Key'en, men da fikk jeg en melding om at CD-Key'en var Invalid. Noen som kan hjelpe meg?
Thewiz Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Skrevet 29. oktober 2004 Du "fant" en CD-key? Prøvde og laste den en fra BearShare, så fant jeg en som ikke var brukt
Windoge Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Er det mulig for deg å bevise at din opprinnelige key er betalt for kan du ordne resten opp via å kontakte Valve.
Thewiz Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Skrevet 30. oktober 2004 Er det mulig for deg å bevise at din opprinnelige key er betalt for kan du ordne resten opp via å kontakte Valve. Har kvitteringa ja, hvis det er det du mener, men det tar jo så lang tid før jeg får svar fra valve.
DevN Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Er det mulig for deg å bevise at din opprinnelige key er betalt for kan du ordne resten opp via å kontakte Valve. Har kvitteringa ja, hvis det er det du mener, men det tar jo så lang tid før jeg får svar fra valve. Ring, hvis de har telefon vel og merke. Er enig med Thomas, bør kunne ordnes opp i hvis du VIRKELIG har kjøpt en CD-key. Også anbefaler jeg at du NOTERER e-postkontoen den er registrert på neste gang. EDIT: http://www.valvesoftware.com/contact.htm Endret 30. oktober 2004 av DevN
csboy Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hvis du ikke får ny, så koster jo ikke det ikke mye for ny cdkey på denne siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå