miCro Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg holder på med særemne i norsk for VK2, og det står i oppgaven at det skal være et slags tidskrift. Derfor hadde det vært artgi å kunne få en layout på oppgaven som ga inntrykk av å være et blad eller avis. Finnes det noen enkle programmer hvor noe slikt er mulig?
nadeem Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Hei! Ehh.... Du kan prøve å formatere tekst i Word. F.eks :Word -> Columns Jeg vet ikke hvor avisaktig dette blir men... det er kanskje verdt et forsøk. Mvh Nadeem
miCro Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Jeg er klar over at word er en mulighet, men jeg er ikke akkurat en dreven word bruker. Greit nok, jeg kan dele opp teksten i to og kanskjer lage noen streker her og der, men det er så langt min kunnskap strekker seg. Jeg er på utkikk ette noe som ser litt mer profesjonelt ut og er enklere i bruk. Det finnes kanskje noen maler til word som er verdt å se nærmere på? Forslag?
XenZor Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Microsoft Office Publisher eller Page maker, er programmer du kan bruke. Ellers finnes det fler som Quark. Se mer på googlesøk_1 googlesøk_2 XenZor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå