gaupaz Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hei kan noen hjelpe meg,jeg lasta ned firmware på routeren min og den sluttet og virke,får ikke start på den igjen.Hadde firmware 202 og lastet ned 204,og etter det var det slutt HJELP
tjaa Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg ser at D-Link har den på hjemmesiden, mens den svenske/taiwanske har hoppa over den og linker til bl.a. V2.05 edit: får håpe den ikke er feilflashet Endret 18. oktober 2004 av tjaa
gaupaz Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 HI takk for det jeg fikk ringt support telefonen dems og fikk riktig fireware der,heldig vis gikk det bra denna gangen,dem dekker ikke sånt på garantien hvis du legger in feil,,,,,så til andre som skal ha ny firmware så ring support så sender dem deg en ny
ahpadt Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Jeg tipper at feilen du gjorde var å legge inn feil driver. Det finnes 3 undermodeller skjønner du. A,B og C.
Junior19 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 HI takk for det jeg fikk ringt support telefonen dems og fikk riktig fireware der,heldig vis gikk det bra denna gangen,dem dekker ikke sånt på garantien hvis du legger in feil,,,,,så til andre som skal ha ny firmware så ring support så sender dem deg en ny Det er ein generelt god regel det. Dersom du ikkje er 100% sikker på kva du driv med når du flashar roms så bør du ikkje gjere det! Snakkar du derimot med support først, og dei seier du skal gjere det, så er du plutseleg dekka av alle moglege garantiar og lover igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå