Gå til innhold

Hjelp meg med ny konsoll ?


Anbefalte innlegg

Jeg har (endelig) fått til meg vett og skal kjøpe meg ny konsoll.

 

Har tidligere utnyttet min lillebrors forkjærlighet for nintento og spilt N64 - Game Cube - Game Boy og diverse.

 

Liker rollespill og vil helt ha en konsoll som passer ypperlig til dette.

 

Noen som har noen anbefalinger å gi evt med mulighet til å finne de (priser og div) ?

 

Bor i Oslo så jeg har de fleste butikker i nærheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøp xbox eller PS2

Er du GTA fan bør du kjøpe PS2. PGA at gta spillene kommer 1 år før på ps enn andre konsoller og pc...

viss ikke er vel xbox det beste valget pga bedre grafikk og stor diskplass (mindre loading i spill :) ) men kontrollene suuger :p

 

Selv har eg PS2 å eer fornøyd med det ;)

Lenke til kommentar

Har selv PS2, GameCube og Xbox.

 

Eller...Xboxen får jeg hentelapp på i morgen, så den kan jeg ikke uttale meg noe særlig om. Det som taler FOR PS2 er jo håndkontrollen, samt flere av de eksklusive spillene/spillene som kommer ut lenge før på PS2 enn andre konsoller/PC. *Host* GTA:SA *host*

 

Det som taler for GameCube er nostalgi. Man har Mario, Zelda, Metroid +++ Storkoser meg hver gang jeg spiller GC.

 

Det som taler for Xbox er jo mulighetene. Man kan modde, spille gamle spill med emulator +++ Dette er vel den mest komplette konsollen hittil.

 

Valget er vel helt opp til trådstarter, og det er ikke et lett valg, bare for å si det.

Lenke til kommentar

Ville gått for xbox eller gamecube. Selv har jeg bare gamecube, men er mange flere muligheter med en xbox. Masse spill som BARE kommer ut på GAMECUBE. Og om du må vente et halvt år på et spill så får det nå heler bli slik. Så med mindre du må ha spill med en gang de kommer og bare må ha ff-spill så kjøp Xbox og/eller gamecube.

Lenke til kommentar

Enkelte nye spill som kommer til ps2 og xbox har en stygg tendens til å lagge på ps2 samt ha en irriterende lang loading tid. Synes det er bedre flyt i spillene på xbox, samt alle mulighetene som ligger i en xbox gjør vel kansje denne til det beste valget.

 

Saver en mario og zelda spill, så emulerer en bare eldre versjoner av spillene på xboxen.

 

Eneste som taler til PS2 sin fordel er GTA SA og størrelsen på den nye PS2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...