Epsilon- Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Har bestillt dette hovedkortet så kommer jeg på etterpå at jeg har 3 hardisker (p-ata) Vet dere om det følger med en converter fra s-ata til p-ata i hovedkortet? En ting til, jeg har laget et raid0 oppsett av to 160gig under disk management i windows, kommer det til å være der når jeg skifter ut hk?
Data&fisk Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Jeg fikk med en konverter. Så om Abit ikke har endret bundelen, får du nok en du også.
Epsilon- Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 Var det akkurat samme modell du kjøpte?
C4STOR Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Har bestillt dette hovedkortet så kommer jeg på etterpå at jeg har 3 hardisker (p-ata)Vet dere om det følger med en converter fra s-ata til p-ata i hovedkortet? En ting til, jeg har laget et raid0 oppsett av to 160gig under disk management i windows, kommer det til å være der når jeg skifter ut hk? Tror nok du bør belage deg på at raid0 oppsettet må legges inn på nytt, må sikkert foreta en windows installsjon også. 3 p-ata disker burde jo gå fint, støtter ikke kortet 4 ide enheter da?
Data&fisk Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Var det akkurat samme modell du kjøpte? Jeg har NF7-S 2.0. Det har kommet en ny revisjon siden jeg kjøpte, men i hovedsak skal det jo være det samme kortet. Ser på nettsiden til Abit at det kan se ut som om NF7-S2 leveres med en litt "lettere" bundel. Abit Serillel er nevnt under NF7-S 2.0, men ikke under NF7-S2... Spør de du kjøpte det av, de bør vite det. Om det skulle være krise, kan du kjøpe løse adaptere også (170,- hos Komplett). Evt. en ekstra ATA133 kontroller (fra ca. 300,-). Det måtte jeg ha. Har 8 IDE-disker + DVD + brenner...
Epsilon- Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Skrevet 18. oktober 2004 Hehe glemte jo seff å si at jeg har en cd-brenner og en dvd-brenner. Hmm det blir jo lett og oppløse et raid oppsett på 300gig, hvor ska jeg gjøre av alt det?
C4STOR Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 Hehe glemte jo seff å si at jeg har en cd-brenner og en dvd-brenner.Hmm det blir jo lett og oppløse et raid oppsett på 300gig, hvor ska jeg gjøre av alt det? Papirkurven?? Du kan jo alltids droppe cd-brenneren hvis du skal ha 3 disker. dvd-brenneren gjør jo samme jobben
Atpn Skrevet 18. oktober 2004 Skrevet 18. oktober 2004 (endret) ikke hvis du skal kopiere en CD vel? Endret 18. oktober 2004 av Atpn
Epsilon- Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Jepp jeg droppa cd-brenneren, så nå må jeg skifte cd når jeg skal bytte fra å spille war3 til BF Men seriøst Raid0 oppsettet funka 100% bare for å fjerne envhver tvil om det, og det er fordi jeg laga det i disk management i windows. Genialt Btw, fikk ikke med konverter Endret 20. oktober 2004 av Epsilon-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå