Gå til innhold

Farstar: Ny by

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er nå 29 stk. som bor i byen "Ground Zero" ¨på Lok. (server: farstar) /way 4233 1007

Dersom du har lyst til å joine denne byen send meg en ingame mail (navn: jallaballa) så skal jeg sørge for at du får en medium hus, en swoop og noe cash gratis.

Vi har i byen mange crafter masters og alle får 20% på ting som kjøpes.

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
' date='17/10/2004 : 13:31'] Vi er nå 29 stk. som bor i byen "Ground Zero" ¨på Lok. (server: farstar) /way 4233 1007

Dersom du har lyst til å joine denne byen send meg en ingame mail (navn: jallaballa) så skal jeg sørge for at du får en medium hus, en swoop og noe cash gratis.

tar dere imot nøytrale spillere forresten? har alvorlige planer om å slite meg til jedi og trenger litt hjelp til questa. :)

Skrevet
,17/10/2004 : 13:31] Vi er nå 29 stk. som bor i byen "Ground Zero" ¨på Lok. (server: farstar) /way 4233 1007

tar dere imot nøytrale spillere forresten? har alvorlige planer om å slite meg til jedi og trenger litt hjelp til questa. :)

Så klart!

Skrevet
Kom til Eclipse isteden. Farstar er ikke noe bra :roll:. Jeg kan hjelpe deg med questen din jeg når du kommer så langt :roll:.

Hva mener du med "farstar er ikke noe bra"?

Skrevet
' date='17/10/2004 : 13:31'] Vi er nå 29 stk. som bor i byen "Ground Zero" ¨på Lok. (server: farstar) /way 4233 1007

Er Lok cappet for byer med shuttleports enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...