Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg SKAL ha en av de!!!

men hvem?

er det for og imot?

FORANDRET LITT, ETTERSOM JEG GÅR FOR 6630, DET ER JO DESIDERT DET BESTE UTFRA TESTER OG MYE LESING OM DISSE 2 MOBILENE.

Endret av jmmk
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det riktig at 6630 har 1,3 MP og 6670 har lik oppløsning som 7610?

Jeg ville uansett valgt 6630 pga 3G

Endret av *Dragon*
Skrevet

6630 og 6670 har samme skjerm...

Med tanke på det kommende EDGE-nettet + at det en gang i fremtiden vil komme et UMTS nett ville jeg valgt 6630.

Skrevet (endret)

tusen takk!!!

da har jeg bestilt et rs mmc på 512 Mb :thumbup:

men en ting: det står det kan passe i 6600 med et adapter? hvor finner jeg et sånt adapter? hadde vert fint å kunnet brukt det kortet i 6600 også... med tanke på bilder og alt jeg kommer til å ha på det ...

her er linken til kortet: http://memonor.no/index.php?module=none&pm...401&detail=1817

Endret av jmmk
Skrevet

Et RS-mmc -til-> mmc adapter følger vanlighvis med RS-mmc kortene, i verste fall kan du bare kjøpe et slikt der de selger rs-mmc ;)

Og da kan du bruke den i alt som støtter mmc (minnekortlesere, fotoapparat og nokia 6600 som du nevnte.)

Skrevet

et spørsmål ang. formatering....(sorry "bump")

leste en som skrev at den telefonen kortet skulle brukes i måtte formateres i denne telefonen?

hva vil det si?

kan jeg ikke bytte samme kortet fra en 6600 videre til en 6630?

kan jeg bruke et nytt rc mmc (med adapter) i 6600 , så hive det inn i 6630 når jeg får den?

det er det store spørsmålet!

post-218-1098478199_thumb.jpg

Skrevet
kan jeg ikke bytte samme kortet fra en 6600 videre til en 6630?

Nokia 6600 bruker MMC, og Nokia 6630 bruker RS-MMC.

Dvs. at du nok skal sage litt her og der å gjøre en god del tilpassninger for å overhodet ha mulighet for å sette kortet fysisk i telefonen, uten at det betyr at det vil virke.

Ganske enkelt siden RS-MMC (Reduced Size- MultiMediaCard) kortene er en god del mindre enn de "vanlige" MMC ;)

-

At et kort må formateres vil med veldig enkelt forklart bety at det må slettes (formateres) før det settes inn i telefonen. Men er bare å prøve uansett, hvis det ikke går; formater det.

Skrevet

skal ikke sage nei.....ved et RC-MMC kjøp, følger det med et adapter som man kan putte det lille kortet inni så det passer inni vanelige MMC telefoner....altså 6600 etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...