Gå til innhold

Trenger å få tak i Canon IXUS 40 raskt(!)


Anbefalte innlegg

Jeg har etter en mye frem og tilbake vedr. kjøp av et kompakt digitalkamera kommet fram til enten Canon IXUS 430 eller 40. Den sistnevnte og nyeste har jeg hatt lyst til å se i virkeligheten og prøve den litt, men dette har vært umulig siden nesten ingen har dette i hyllene sine! :thumbdown: (på elkjøp hadde de ikke hørt om den engang - trodde det var en gammel modell)

 

Antakligvis er den lik resten av IXUS-serien (i allefall 430 og oppover) - men er det noen som har prøvd både 430/500 OG 40 som kan fortelle meg om det er noe vanskeligere/mer tungvint å manøvrere i menyen og slikt? Har kun bilder og anmeldelser å gå på, og utifra hva jeg kan se så har de spleiset function-knappen med set - hvordan fungerer dette i praksis (i forhold til II/430/500)?

 

*back to topic* :thumbup:

Tydeligvis blir det ikke mulig å se på den, da nesten alle sier de får den inn om en måned eller noe sånt. Så utifra anmeldelsene som ligger ute og evt. svarene jeg får her blir jeg nødt til å gå for den.

Så er saken at jeg skulle gjerne hatt den innen torsdag 21. oktober pga. reise til utlandet. Er det noen som kjenner til noen steder som HAR Canon IXUS 40 (slik at man kan kjøpe den)? Enten vanlig butikk eller en webshop som kan levere raskt.

 

Vet at det er VELDIG knapt med tid, men det er lite jeg kan gjøre med det nå! :cry:

 

 

-Peat

 

Edit: Er også IXUS 40 verdt prisen i forhold til IXUS 430? Tenker da på å få "mest for pengene", siden den eneste store forskjellen er vel LCD-skjermen og DIGIC-II...?

Endret av Peat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ixus 40 er en god del mindre i volum enn 430. Har ikke prøvd det, men så det på Foto Schrøder i Trondheim for en ukes tid siden. Så meeeget lekkert ut. Blir kanskje mitt neste kamera, hvis jeg ikke skal vente på et med optisk bildestabilisator.. Hm.. :roll: Ville ihvertfall gått for 40 fremfor 430 hvis dét er alternativene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...